Monday, September 3, 2018

saya budak malas nak kerja dah...

oh my god... berabuk habiss my blog.. huuu..
every single time when i'm up with the mood for writing..
the longer i put this blog in silent mode..
siannya..

well, i've got nothing much to update..
cuma my life ada sikit haywire lah these days..
been coughing for 5 months and keluar masuk hospital for that
(magically, doc said xdek pape!)
all the test i am A ok..
so pelik ek..

my baby faliq.. dah almost a year..
oh my god! kau dah dekat nak setahun duduk dengan mama, liqliq?
and a year i've been away from work.. hihi..
sedap la duduk rumah kan.. tapi tula, ringgit kassorga sikit jela..
terpaksa jugalah melabur bursa saham for a living sikit2..
gitu jelah..

other than that,
saya tada mau tambah anak..
faliq anak bongsu..
skarang tgh fighting2 nak amik the rest of the kids so that
our house will be merrier..

bila nak naik kerja??
nanti laaa fikirrrrr....

hahahaha

No comments:

Post a Comment